Play in concert

Kom meedoen!

Altijd al mee willen doen of een gewoon keer proberen hoe het is om in een groot orkest te spelen? Binnenkort organiseert Nos Jungit Apollo een Play-in voor alle Rooienaren en omwonenden die muziek maken. Hierbij krijgt iedereen de gelegenheid om te proeven hoe het is om bij NJA muziek te spelen. De Play-in zal bestaan uit een drietal repetities op woensdagavond 16, 23 en 30 mei van 20.30 tot 21.30 uur in de Beurs afsluitend met een gezamenlijk concert op de Markt, zaterdag 2 juni om 20.00 uur. Het repertoire bestaat uit een vijftal verschillende nummers welke je zoal bij de fanfare gedurende het muzikale seizoen tegenkomt. Zo kunnen de Play-in muzikanten alle stijlen en soorten proberen. Dat is ook het leuke van een fanfare. Allerlei soorten muziek maken met een snelle omloop van nieuwe nummers. Ook voor degene die wat meer uitdaging zoekt is de fanfare zeker een goede plek, daar de nummers soms net wat meer power en precisie vergen. Daarnaast is het erg leerzaam en leuk om mee te spelen. Na de repetities is er natuurlijk de gelegenheid voor een borrel. De repetities vinden plaats in de Beurs. Aanmelden kan via info@fanfarenja.nl of bezoek de website.