Samenloop voor hoop

NJA doet mee aan Samenloop voor Hoop

1 en 2 september is in Sint-Oedenrode de Samenloop voor Hoop. Dit gaat een groot evenement worden voor het goede doel Koningin Wilhelmina Fonds, tegen kanker. Op de site www.samenloopvoorhoop.nl lees je meer.

NJA loopt ook mee. Hans Vergeld, Kim Buffing en Marion Cromsigt hebben het initiatief genomen om als NJA ook mee te doen. We zorgen ervoor dat we in september een team hebben dat gaat lopen. Tijdens ons Sylvester concert in december en ons Nieuwjaars concert in januari hebben wij al aandacht gevraagd voor dit doel. We zijn “met de pet rond gegaan” en dat heeft al een bedrag opgeleverd van € 463.00. Ook zullen we 23 juni aandacht vragen voor het doel tijdens ons Mid-zomerconcert op het kerkplein samen met het Smartlappenkoor. Binnenkort verkopen we muziekspeeldoosjes en tijdens de Samenloop hebben we een marktkraampje staan op het evenementen terrein met lekkernijen en aardigheidjes om te verkopen.

We verkopen kaarsen zakken, die je zelf kunt versieren. Die worden tijdens de Samenloop s’nachts langs de route gezet om een kaars te branden voor onze dierbaren. Vraag Marion ernaar als je belangstelling hebt.

Al met al, we zijn volop in beweging. Als je graag wil meelopen met ons team, kan dat nog. We zijn team nr 56 fanfare NJA. Inschrijven kan via de site van de samenloop www.samenloopvoorhoop.nl

Hans Vergeld, Kim Buffing en Marion Cromsigt