Sylvesterconcert druk bezocht

Het was weer mooi vol in de Beurs bij het traditionele Sylvesterconcert. Dit jaar was het thema "Holland". De muziek die werd gespeeld had in meerdere en soms wat mindere mate te maken met dit thema. Voor een betere indruk verwijzen wij u naar de foto's. Tevens werd van deze gelegenheid gebruik gemaakt om afscheid te nemen van onze oud-voorzitter, cq oud-president, dhr Han de Jong. Deze man heeft  na zijn voorzitterschap na enkele jaren wederom als interim voorzitter opgetreden. Wij zullen hem en in het bijzonder zijn spreekstijl nog gaan missen. Voor al het werk wat hij voor Nos Jungit Apollo heeft verzet zijn we hem dan ook zeer erkentelijk. Dit werd bekrachtigd met een erepenning voor bewezen diensten.

Dit was meteen een goede gelegenheid om kennis te maken met onze nieuwe voorzitter dhr Simon Passier. Inmiddels werken we al enkele maanden met dhr Passier als voorzitter. We zien ook de toekomst weer vol vertrouwen tegemoet. Met hem zullen we ons jubileumjaar in 2014 gaan vieren.

Als klap op de vuurpijl werd de fanfare ook nog een nieuw drumstel aangeboden door de Stichting Vriendenkring Club van 100. Wat geweldig dat er achter de schermen op zo'n fantastische manier betrokkenheid getoond wordt en dat dit op deze manier tot uiting wordt gebracht: Dank dank dank!

Afscheid Han de Jong  Simon Passier