Eerste repetitie met Harmonie Nijnsel

Eerste repetitie met Harmonie Nijnsel in aanloop naar het United Concert of Rooi

Afgelopen zaterdag hebben beide orkesten haar krachten gebundeld en de gezamelijke werken gerepeteerd onder begeleiding van NJA's muzikaal leider Dick-Jan Veerbeek en Harmonie Nijnsels muzikaal leider Hans van der Velden. Samen gaan zij vier nummers ten gehore brengen met als thema Amerika en dan praten we niet alleen over the American dream, maar het gehele continent Amerika. Zuid-Amerikaanse tinten en herkenbare stukken gaan tijdens het concert voor een prachtige muzikale rondreis zorgen. Het concert vindt plaats op zaterdagavond 5 november in de Gasthuishoeve op het Kremselen. Entreekaartjes zijn verkrijgbaar bij Juwelier Opaal, de Gasthuishoeve en Gerits Man en Mode.