Zomerconcert 2016

Muzikale Inleiding van de dirigent, Dick-Jan Veerbeek

Vanavond op het zomerconcert 2016, gaat het Opleidingsorkest van start en zal vanaf 20.30 uur het publiek vermaken met zonnige, zomerse klanken. Bekende popnummers als "Happy", "Cheerleader", "Royals" en Beauty and the Brains" worden gespeeld, alsook filmmuziek uit o.a. Star Wars en The Lion King.

Zomerconcert 2016, Nos Jungit Apollo Orkest

Aansluitend gaat het NJA orkest het publiek trakteren op bekende klassieke melodieën, sommige in een modern jasje. De 5e Symfonie van Beethoven, het bekende Nessun Dorma van Puccini, de Hongaarse Dans No. 5 van Brahms en een gedeelte uit de 9e Symfonie van Dvorak (uit De Nieuwe Wereld) komen o.a. voorbij. Samen met DJ Jordi gaat NJA "in the Mix", en zullen zij een aantal verrassende werken in een wel heel bijzondere en unieke uitvoering voor u presenteren. Wat te denken van de Bolero van Ravel of de Habanera (met zang) uit Carmen en 1812 van Tsjaikovski? Dit belooft een zeer bijzonder concert te worden dat u niet mag missen! DJ Jordi zal de avond in een feestelijke stemming afsluiten.