Zaterdag 2 april, NJA goes to the Movies.

Het Nos Jungit Apollo fanfare orkest heeft haar publiek laten genieten van prachtige filmmuziek. Muziek is één van de belangrijkste pijlers van een film en speelt een prominente rol in de filmwereld. Met muziek wordt de expressie van een verhaal versterkt waarbij het emotie doorgeeft vanuit de film naar de kijker. Tijdens de avond waren prachtige werken te horen met o.a. Schindlers List, Out of Africa en The Exodus Song, maar ook zeer bekende stukken van film series kwamen aan bod als James Bond en Star Trek. Het concert vond plaats in Mariëndael waar de opkomst van het publiek groot was. Tijdens dit concert werden op de achtergrond filmbeelden getoond die de pracht van de muziek moest verduidelijken. Volgend voorjaar heeft NJA weer wat in petto. Benieuwd? We zien u graag weer terug.