Succesvol concert Zijtaart

In een bomvol cultureelcentrum heeft NJA samen met gastfanfare Sint Cecilia uit Zijtaart een mooi en afwisselend concert verzorgd. Sint Cecilia is volop in voorbereiding voor hun concours in Zaandam. Daar zitten al de nodige uurtjes repetitietijd in. De muziek stond al goed onder elkaar! Samen met een sopraan werd het heel afwisselend. Bij Nja werd popmuziek van Adèle afgewisseld met de sprankelende klanken van de Girl with the Flaxen Hair van Debussy. Een groot applaus viel ten deel aan onze vier trombonisten die hun solo Blades of Toledo zeer fraai ten gehore brachten. Het concert eindigde met Excalibur. Dit zeer gevarieerd muziekstuk over het zwaard van King Arthur was een grote stap voor ons verjongde orkest. Er is veel aan gerepeteerd maar het resultaat mocht er zijn. Het was een waardig slot voor een middag muziek in Zijtaart.Volgend jaar mogen we onze muziekvrienden in Sint-Oedenrode verwelkomen.

Voor een compleet beeldverslag klikt u hier.