Koorleden gezocht

Jubileumproms:

Fanfare Nos Jungit Apollo (NJA) te Sint-Oedenrode viert dit jaar haar 150-jarig bestaan.  Dit jubilerend muziekgezelschap wil het jubileumjaar 2014 op 9 november afsluiten met een Jubileum-Promsconcert in Sporthal De Streepen.
We zijn onder andere op zoek naar koorleden voor een geweldige uitvoering in november!
Klik op onderstaande illustratie voor meer informatie en bekijk deze oproep van Carlo Balemans.

The Queen Symphony:

Het is een wens van dirigent Carlo Balemans om tijdens deze slotmanifestatie, naast de nodige populaire nummers, ook The Queen Symphony van Tolga Kashif uit te voeren. Dit magistrale werk, gebaseerd op wereldbekende melodieën van de vermaarde rockgroep Queen, vereist echter een groot gemengd koor (S-A-T-B) bestaande uit tenminste 60, maar het liefst 100 koorleden.

Projectkoor o.l.v. Lucas Vis:

Speciaal hiervoor wil NJA een projectkoor in het leven roepen, dat onder leiding van niemand minder dan Lucas Vis klaargestoomd zal worden om op een waardige wijze de fanfare bij te staan in de uitvoering van met name The Queen Symphony. “Met name” houdt in, dat er naast The Queen Symphony ook andere populaire werken door het projectkoor ondersteund zullen worden.

Onder het kopje CONTACT vindt u een contactformulier. Vult u bij ‘Onderwerp’ alstublieft ‘projectkoor’ in. Vergeet niet in uw ‘bericht’ te vermelden wat uw stemsoort is (HOGE Sopraan, Sopraan, Alt of Countertenor, Tenor, Bariton, of Bas) en als u er geen moeite mee heeft uw leeftijd. Alleen als u als sopraan in staat bent om probleemloos een C3 te zingen, wordt u vriendelijk verzocht HOGE Sopraan in te vullen.

Klik voor Uitgebreide informatie