René Gevers 40 jaar lid NJA

Tijdens een gezamenlijke lunch van fanfare Nos Jungit Apollo is René Gevers in het zonnetje gezet. Hij is al 40 jaar lid van Nos Jungit Apollo. Ooit (lang geleden, toen de Beatles net uit waren) begon René met  trompetles bij Jan van der Heijden. Na jaren op trompet, cornet en bugel op de voorste rij zijn partij te hebben geblazen, is hij inmiddels ruim 10 jaar te beluisteren op het grootste instrument: de bas. Naast deze muzikale carrière houdt René van aanpakken. De projecten van Oda’s midzomernacht en het Europese voetbal op de markt waren zonder zijn inzet ondenkbaar geweest. Daarom ook is de fanfare verheugd dat hij sinds enkele jaren ook als bestuurslid actief is. Daar kan hij ook volop zijn energie kwijt: Vooral omdat de fanfare komend jaar 150 jaar bestaat: Het Sylvester concert staat voor de deur, gevolgd door een jubileumjaar vol spetterende concerten en projecten.