Met NJA de zomer in

Na een lang en koud voorjaar vindt NJA het hoog tijd de zomer in te luiden. Bij gebrek aan een warme lente probeert NJA op deze manier het zwoele zomeravondgevoel bij u op te roepen. Dat gebeurt met een sprankelend buitenconcert op zaterdagavond 22 juni om 20.00 uur bij Mariëndael. Als de weergoden maar enigszins goed gestemd zijn kunt u in de buitenlucht luisteren naar een gratis concert waarin lichte muziek de boventoon voert. Na het voorjaarsconcert XXL in de Goede Herder kerk waarin de nadruk lag op moderne klassieke muziek heeft fanfare Nos Jungit Apollo voor u een programma  samengesteld met bekende namen vanuit de pop- en jazzmuziek. Muziek van Gloria Estefan, Dave Brubeck en Chuck Mangione worden voor u vertolkt met diverse solisten op trompet, trombone en bastuba.